Zpět na úvod

SPRÁVA NEMOVITOSTÍ BRNO



Naše společnost OSMEK, s.r.o. zajišťuje komplexní správu nemovitostí v Brně a blízkém okolí v rozsahu stanoveném ve smlouvě (standardně dle §724-736 Občanského zákoníku) a dle potřeb majitele nemovitosti (fyzická osoba, společenství vlastníků bytových jednotek, družstvo a pod). Správu provádíme v právních úkonech a jednáních jménem majitele na jeho účet na základě plné moci a v praktických činnostech, k nimž plné moci není třeba, jinými slovy provádíme za majitele nemovitosti vše potřebné tak, aby byl majitel co nejméně obtěžován, aby byl se stavem a správou svého majetku spokojen a aby jeho zisk, vyplývající z našeho hospodaření s jeho majetkem, byl co nejvyšší.

správa nemovitostí správa nemovitostí správa nemovitostí

Poskytované služby

V rámci provádění správy nemovitostí poskytujeme služby k jejichž plnění využíváme vlastních zkušeností a spolupráce s dvěma daňovými poradci a významnou právní kanceláří. Činnosti, které zde uvádíme, jsou náplní standardní smlouvy o provádění správy. Rozsah činností může být dle přání klienta upraven.

1.) Oblast technická
  • vedení technické evidence (tzv. pasportizace) budov, bytů a nebytových prostor
  • zajištění revizí technických zařízení a vybavení nemovitostí
  • provádění technických prohlídek
  • zajištění běžné údržby a oprav nemovitostí formou prověřených dodavatelských organizací nebo přímo vlastními zaměstnanci
  • zajištění a odborná pomoc při provádění rozsáhlejších oprav a rekonstrukcí
  • nepřetržitá havarijní služba
2.) Oblast provozní
  • evidence nájemců bytů, nebytových prostor a objektů
  • přebírání a předávání bytů, nebytových prostor, případně objektů novým uživatelům
  • zajištění služeb spojených s užíváním nemovitostí, provádění odečtu měřidel energií
  • zajištění pravidelného úklidu společných prostor domu, údržba zelených ploch, úklid chodníků
3.) Oblast ekonomická
  • předpis a kontrola plateb nájemného a úhrad za plnění poskytovaná s užíváním bytů a nebytových prostor
  • předpis a kontrola plateb do fondů od spoluvlastníků bytových jednotek
  • vyúčtování služeb a spotřeb energií
  • vymáhání dlužného nájemného a jiných plateb
  • kontrola a úhrada dodavatelských faktur
  • vedení účetnictví
  • příprava podkladů a zpracování daní (z příjmů, DPH, z nemovitostí)
  • provádění pravidelných ekonomických rozborů a doporučení
4.) Oblast právní
  • uzavírání a vypovídání nájemních smluv a dohled nad jejich plněním
  • uzavírání smluv s dodavatelskými organizacemi na provádění služeb, oprav, rekonstrukcí apod.
  • uzavírání pojistných smluv
  • vyřizování reklamací,stížností a korespondence
CZplus – pečeť dlouhodobé spolupráce a kvality